de RĂZVANA NIȚĂ

razvan mazilu & ladies cronica spectacol razvana nita

Versul lui Leonard Cohen se potriveşte mănuşă spectacolului Răzvan Mazilu & Ladies, un remarcabil „Best of” găzduit de Creart. Jazz, Depeche Mode. Muzică lăutărească şi evident tango sunt tot atâtea ritmuri pe care Răzvan Mazilu şi partenerele lui (Monica Petrică, Vanda Ştefănescu şi Judith State) „povestesc” istorii de dragoste atacând o gamă largă de registre – comic, parodic, senzual – peste care se adaugă o constantă şi extrem de valoroasă încărcătură emoţională.

spectacol dans razvana nita

Cei care de-a lungul timpului i-au văzut cele mai importante creaţii coregrafice (Un tango mas, Depeche Dance, Sell me!, Şaraiman şi Barock) vor regăsi aici momente antologice din acestea, supuse unui fir narativ coerent şi unitar. În toate aceste compoziţii, Răzvan Mazilu se demonstrează a fi un pasionat de ideea de dialog, de dans împreună şi comunicare prin dans. Mişcările dansatorilor au vigoarea, consistenţa şi limpezimea mesajelor vorbite. Pasional, sfâşietor, autoironic, acest parcurs dansant în doi (sau trei, sau patru) e îmbrăcat în mantia expresivităţii şi a carismei. Este ceea ce face din orice spectacol semnat Răzvan Mazilu o producţie pentru toate pretenţiile, pentru toate categoriile de public.

razvan_mazilu monica_petrica

Fiecare moment are rigoare, sensibilitate şi mult bun gust. Mazilu este în permanenţă conştient de forţa mimicii sale şi de impactul fiecărui gest coregrafiat. Mâinile, ochii ţintind, ruperile sfâşietoare de ritm sau de traseu, felul în care braţele sau picioarele sparg consistenţa de cristal a aerului dar şi elegnţa şi generozitatea cu care dansatorul îşi conduce partenerele, făcând din fiecare în parte o redutabilă protagonistă – sunt atributele unui show veritabil la capătul căruia s-ar impune un bis.

Secvenţa creată împreună cu Vanda Ştefănescu şi chitaristul Andrei Manea pe Purple Rain este absolut memorabilă şi de o ţinută, un nivel artistic magistrale.

recital-de-dans-extraordinar-razvan-mazilu-ladies

Răzvan Mazilu & Ladies este un recital extraordinar, o bogată transfigurare a unor posibile poveşti de iubire, un imn adus dialogului şi seducţiei prin dans (între parteneri dar şi cu permanenta complicitate a celor din sală), un produs concentrat aparţinând brandului Mazilu (actor, mim, dansator, coregraf) menit să creeze dependenţă şi să rafineze gusturi.

Un spectacol desăvârşit, cu puternică remanenţă spirituală. O poveste cu Va urma…

Arhiva rubricii Spectator, ca la teatru

costintuchilaTEATRU COREGRAFICDance me to the end of love,dans,depeche mode,jazz,leonard cohen,monica petrică,muzică lăutărească,răzvan mazilu,răzvana niță,tango,vanda ștefănescu
de RĂZVANA NIȚĂ Versul lui Leonard Cohen se potriveşte mănuşă spectacolului Răzvan Mazilu & Ladies, un remarcabil „Best of” găzduit de Creart. Jazz, Depeche Mode. Muzică lăutărească şi evident tango sunt tot atâtea ritmuri pe care Răzvan Mazilu şi partenerele lui (Monica Petrică, Vanda Ştefănescu şi Judith State) „povestesc” istorii...