Interviu realizat de MARIANA CIOLAN

interviu cu gabi popescu teatrul ariel rm valcea

Din anul 2017 Teatrul Municipal ”Ariel” din Râmnicu Vâlcea are un nou manager, în persoana unuia dintre cei mai apreciați actori ai orașului, cu o bogată și onorantă carte de vizită: Gabi Popescu. Între 1985 și 1989 a făcut parte din trupa Teatrului Popular, unul dintre cele mai apreciate de acest fel ale momentului, condus de regizorul Goange Marinescu și sprijinit de Dan Micu, Silviu Purcărete, Tudor Popescu ș.a. După transformarea acestuia în Teatrul ”Anton Pann” a continuat să joace aproape în toate producțiile de aici, începând cu marile creații ale lui Silviu Purcărete invitate peste tot în lume, ”Decameron 645” și ”Danaidele”, până în anul 2000, când, odată cu înființarea celui de-al doilea teatru din oraș, Teatrul Municipal ”Ariel”, prin inițiativa Doinei Migleczi, actriță și regizoare de asemenea foarte legată de începutul mișcării teatrale vâlcene moderne, s-a transferat în noua instituție. A realizat mai bine de cincizeci de roluri pe scenă, a jucat și în film și, mereu dornic de a fi tot mai bun, a participat la mai multe workshop-uri. A fost asistent de regie la mai multe spectacole, are și câteva regii proprii și mai mulți ani a desfășurat o activitate didactică în cadrul teatrului său.

Gabi Popescu

Gabi Popescu

Mariana Ciolan: Încep, domnule Gabi Popescu, prin a evoca bogata și complexa dvs activitate de om de teatru și vă întreb ce v-a determinat să vă înscrieți la concursul pentru postul de manager pe care l-ați câștigat cu brio și ați intrat, oficial, în activitate de la sfârșitul lui decembrie?

Gabi Popescu: Mă bucur că după douăzeci de ani de ”Ariel” pot să reprezint și să duc împreună cu ceilalți actori din trupă mai departe destinul acestui teatru la a cărui naștere și devenire am fost neîncetat martor. Am simțit că pot să-mi iau această responsabilitate și față de spectatorii Râmnicului, și față de colegii mei.

M. C.: Stagiunea în curs a fost cumva conturată dinaintea acestei numiri în funcție, dar deja în activitatea teatrului se va putea descifra pecetea gândirii dvs. ca rod al unei atât de bogate experiențe, ca însoțitor al întregii istorii a acestui teatru. Deci care ar fi direcțiile pe care le vizați în primul rând ?

G. P.:Dorința mea legitimă este ca despre Teatrul Municipal ”Ariel” să se vorbească în curând ca despre un teatru de artă, la fel cum legitim e ca prin aceste proiecte să ne ocupăm de teatru pentru publicul larg.

M. C.: Nu e un paradox aici?

G. P.: Cele două sintagme care par diferite se apropie prin ceea ce și marele Jean Vilar își dorea, anume, zicea el, teatru de elită pentru popor. Spun popor, iar nu populație, pentru că popor înseamnă identitate, iar nu doar o aglomerare de persoane. Ceea ce aș vrea e să punem, cu noile noastre producții, întrebări despre meseria noastră, dar și despre public, despre oamenii care vor veni să ne vadă. Ei sunt personajul principal în teatru și noi nu îi uităm.

M. C.: În ceea ce ar ține strict de ”teatrul de artă”, există un minunat precedent, și mă gândesc la un spectacol precum ”Giocondele”.

G. P.: Da, un spectacol pe care încă îl mai jucăm, cu scenariu, decor, regie de Brigitte Loveaux. Am făcut cu acest spectacol un turneu de trei săptămâni în Marea Britanie, reprezentând și Râmnicul și țara deopotrivă la Festivalul Riverside și el are un mesaj înalt umanist: în arta dintotdeauna, capodopera poate să rămână un reper, și pe timp de pace, și pe vreme de război sau de alte calamități. Da, ne-a adus multe bucurii… Nouă și publicului.

mariana-mihut-si-victor-rebengiuc-interpreteaza-conul-leonida- Foto adi bulboaca

Mariana Mihuț si Victor Rebengiuc în ”Conu Leonida față cu reacțiunea” de I. L. Caragiale. Foto: Adi Bulboacă

M.C.: În această arie de repertoriu, ce proiecte aveți deja?

G. P.: Aș începe cu cel mai important program pe care vreau să îl implementez, care are la bază excelența în teatru, ca un concept managerial definitoriu pentru perioada 2017–2020, și genericul ”Magister ludi”. Adică ne dorim să aducem în fața publicului nostru prin producțiile teatrului regizori, scenografi, coregrafi și chiar actori colaboratori de mare valoare, recunoscuți ca atare în spațiul teatral românesc și nu doar românesc. Este o provocare și poate fi o școală în sine pentru toți. Primul la care m-am gândit și am luat deja legătura cu domnia sa este regizorul Silviu Purcărete. Din 2019 va face mai întâi un workshop, apoi un spectacol la noi. Precum se știe, a lucrat atât cu Teatrul Popular și cu ”Anton Pann”, iar la Teatrul ”Ariel”, în colaborare cu TNB a făcut un spectacol care rămâne de referință, cu Mariana Mihuț și Victor Rebengiuc în ”Conu Leonida față cu reacțiunea”. Mă gândesc, de asemenea, la Al. Dabija și la Alexander Hausvater, ultimul fiind semnatarul unui spectacol puternic al Teatrului ”Ariel”, ”Magister Machiavelli”, adaptare după ”Princepele” și ”Mătrăguna”. Desigur, un alt program vizează creatorii de teatru din noul val, cei valoroși, am început deja unele discuții legate de posibile colaborări care să dinamizeze și ele, efectiv, viața teatrului nostru.

M. C.: Cât despre cealaltă latură, a teatrului pentru… popor?

G. P.: Educația prin teatru este o coordonată pe care vreau să mergem, ne gândim la seri de spectacole-lectură, ca un fel creativ de a ne cunoaște publicul și un bun exercițiu pentru actori, la unele programe prin care să punem în valoare sala de la Cinema ”Geo Saizescu” pe care o folosim de mai mulți ani cu cele 177 de locuri, dar și mica noastră sală din Parcul Zăvoi, de numai 48 de locuri, pe care o dorim și ca o platformă de lansare pentru tinerii creatori la început de drum artistic, prin parteneriate cu școli de teatru. Văd aici și o cale de a ne apropia și mai mult publicul tânăr receptiv prin natură și prin gândire față de actul artistic de felul acesta. De altfel, am programat deja o microstagiune estivală, o ediție-pilot în iulie-august, cu spectacole de la facultățile de teatru din țară. Îl vom putea susține cu resurse nu foarte mari și poate fi un prilej de a descoperi și noi colaboratori, de ce nu? Teatrul ”Ariel” are deocamdată 11 actori și suntem deficitari la categoria 20–30 de ani.

M. C.: De mai multă vreme, pe timpul verii teatrul a organizat un festival care s-a bucurat de succes în oraș și între oamenii de teatru. Mențineți această direcție de interes?

G. P.: Desigur, festivalul va fi în luna iunie și vreau să menționez că va avea o importantă componentă stradală anul acesta, cu spectacole nu numai din România, dar și cu trupe renumite din străinătate, ceea ce va atrage desigur mulți spectatori, contribuind la ridicarea potențialului turistic al zonei noastre, cu salba ei de stațiuni balneoclimaterice. Spectacolele de acest gen vor deveni cu siguranță atractive pentru județele și orașele din jur cu care noi avem o bună relație prin turneele pe care le organizăm în mod constant și de unde vor veni la Vâlcea alți doritori de teatru. Dar ne imaginăm acest festival ca o mare efervescență culturală, ca o îmbinare a acestor arte de stradă cu teatrul în sălile noastre, cu artele vizuale, cu manifestări multimedia, de aceea el se va numi ”Glissando”, adică alunecare, întrepătrundere, unire a artelor, unde și turistul, și cetățenul orașului nostru să beneficieze de bucurii, emoții, plăceri vizuale…

recital_extraordinar_Chiriac

M. C.: Anul îl începeți cu o agendă bogată în care remarcăm și o conectare importantă la evenimentul național din data de 15 ianuarie.

G. P.: Da, sub emblema ”Săptămâna culturii române”, începem cu un spectacol de muzică și poezie realizat de actorii noștri cu Filarmonica ”Ion Dumitrescu”, în regia Cameliei Constantin și o încheiem duminică, 21 ianuarie 2018, cu un invitat de vază, actorul Constantin Chiriac, cu recitalul extraordinar de poezie ”Domnule și frate Eminescu”, care se va prezenta în Sala ”Geo Saizescu”. Reluarea activității noastre după vacanța sărbătorilor de iarnă mai cuprinde un spectacol în care am bucuria să joc sub bagheta maestrului Horațiu Mălăele și în compania pe scenă a marii actrițe Maia Morgenstern, o adaptarea după ”Fierarii” de Milos Nicolici, intitulată ”Între ciocan și nicovală”, realizată în colaborare cu Teatrul de pe Lipscani și, deloc neimportant pentru teatrul nostru care are programe coerent gândite pentru cei mai mici spectatori, acum iese la public și premiera cu ”Scufița roșie”, în regia lui Alin Holcă.

scufita rosie afis

M. C.: În teatru văd că se se repetă în diferite faze de lucru. Ce se pregătește pentru publicul dvs.?

G. P.: Vor fi două spectacole, pe care le pregătește regizorul angajat al teatrului, Vlad Popescu. Cel dintâi programat a avea premiera pe 11 februarie are la bază un text semnat de Andreea Radu, dramaturg de mare viitor, credem, și se intitulează ”Viața are culoarea strălucitoare a curcubeului”, celălalt va ieși în martie, adică binecunoscuta de-acum comedie ”Colonelul și păsările” de Hristo Boicev. Îl așteptăm pe regizorul Șerban Puiu care va monta ”Ultima oră” de Mihail Sebastian, iar premiera va fi în luna mai și va mai fi încă o premieră pentru cei mici, cu ”Dănilă Prepeleac”, în adaptarea după Ion Creangă și regia lui Boris Melinte, la început de martie.

M. C.: Vă dorim cât mai multe reușite în înfăptuirea programelor ambițioase pe care doar le-ați creionat foarte sumar aici.

G. P.: Vă mulțumesc și vă așteptăm la teatrul nostru din Râmnicu Vâlcea să ne vedeți la treabă!

Cronici, reportaje și interviuri de Mariana Ciolan:

Pălăria florentină

„Solitaritate”, un strigăt contemporan

„Blackbird” la UnTeatrumariana ciolan

Teatrul Tineretului în turneu la Bucureşti

„Titanic Vals” deschide anul teatral la „Odeon”

„Construim poduri, trecem graniţe”…

Sincronism european, cronică la spectacolul O poveste ciudată cu un câine la miezul nopţii

Strălucire și sens, cronică la spectacolul Cabaret

Lucian Vărșăndan: „Creșterea trupei Teatrului German din Timișoara este principalul nostru obiectiv”

Annie Muscă: „O lună dedicată unei actrițe inconfundabile”

Spre lumea largă… 

Shakespeare al tuturor

Cei doi Richard…

FITS 2014. Flash – Începutul

FITS 2014. Flash – Orașul pe scenă

FITS 2014. Flash – Omul-spectacol

FITS 2014. Flash. Bursa de spectacole – construind viitorul

Amintiri cu actori, amintiri despre actori: George Constantin

Annie Muscă – biograful și personajele sale

Mircea Cornișteanu: „Robert Wilson vorbește o altă limbă teatrală, pe care nici noi, nici alții nu o cunoaștem”

Eveniment: „Rinocerii” la Teatrul Naţional din Craiova

Saviana Stănescu pe scena Teatrului Odeon – interviu

Festivalul Internaţional de Teatru de la Oradea se deschide cu „Muzicanţii din Bremen”

Orădenii în festival

Premieră la Întâlnirile Internaționale de la Cluj-Napoca

Moartea pentru patrie sau râsu-plânsu… la bloc

Pledoarie pentru teatru

Aniversare Ștefan Mihăilescu-Brăila

Aniversarea a 10 de ani de audiții la Majestic

Bocsárdi László: „Dacă un spectacol de astăzi este și poetic, nu se strică teatrul”, interviu

Aura Corbeanu: „«Clipe de viață», un omagiu adus de artiști importanți din România colegilor lor”, interviu

„Adunarea păsărilor” la Teatrul „Țăndărică”

La Teatrul Excelsior, in focus: tinerii, cronică de teatru

Lucian Vărșăndan: „«Bremen», un spectacol în viziune ludică”, interviu

Constantin Chiriac: „Noi suntem aici pentru dialog”, reportaj

Școlile și academiile de teatru împreună, cronică de festival

Un spectacol-eveniment: „Dialog imaginar cu Anton Pann” de Pușa Roth

Ecouri FITS 2015, cronică de festival

Spectacolul-lectură la Teatrul „Nottara” – interviu cu Mădălina Negrea

Doina Lupu: „Gala Tânărului Actor – HOP 2015, o ediție cu multe noutăți”, interviu

Mircea M. Ionescu: „Există dramaturgie română. Trebuie doar să fie citită”, interviu

Luminița Puiuleț despre „Antisocial” și alte proiecte teatrale ale studenților sibieni

Alexandru Darie: „«The Bach Files», o poveste despre iubire și căutarea de sine”, interviu

Gala Tânărului Actor HOP în primele zile, reportaj

În căutarea actoriei în stare pură…, cronică de teatru

Festivalul de Teatru Scurt 2015, o ediție atipică, cronică de teatru

„Mai tare decât moartea e iubirea”, recital Emil Boroghină la Tel Aviv, interviu

Lucian Vărșăndan despre „Fuchsiada”, interviu

Petru Hadârcă: „Ne propunem să continuăm proiectul de teatru românesc pe ambele maluri ale Prutului”, interviu

„Omul din La Mancha” – celebrare pe scena FITO, interviu cu actorul Daniel Vulcu

Tragos – „un festival al iubirii de teatru”, interviu cu criticul de teatru Doru Mareș

Festivalul Tânăr de la Sibiu, interviu cu Adrian Tibu

Festivalul Internațional de Teatru pentru Publicul Tânăr Iași își onorează titlul de festival european, interviu cu Oltița Cîntec

Tudor Lucanu: „Îmi plac poveștile care să mă emoționeze mai întâi pe mine”, interviu

Liviu Timuș: „Teatrul a prins din nou viață, interviu

Festivalul Național de Teatru – în jurul scenei, cronică de teatru

La Teatrul „Nottara”, plăcerea lecturii continuă, cronică de teatru

Trupa Arcadia – două spectacole, două festivaluri, cronică de teatru

„Omul care mânca lumea” la Teatrul de Artă, cronică de teatru

George Albert Costea: „Un gen inedit deocamdată pentru Craiova”, interviu

Claudiu Goga: „«Dansând în noapte» este un spectacol care propune un stil”

Teatrul „Sică Alexandrescu” din Brașov – scenă a dramaturgiei contemporane, cronică de festival

Aplauze pentru Lena… la București, cronică de teatru

Trupa românească permanentă din Oradea a împlinit 60 de ani!, cronică de teatru

Lucian Vărșăndan: „Spectacolul «De fapt e frumos» aduce în prim-plan o realitate specifică oamenilor tineri, dar nu numai lor”, interviu

Alexandru Gherman: Proiecte de film și teatru, interviu

Trupa Osonó încheie anul 2015 cu două reprezentaţii la Sfântu Gheorghe, interviu cu actorul și regizorul Fazakas Misi

În căutarea… anului dispărut, cronică de teatru

Vlad Cristache: „Învăluite în umor, problemele grave capătă o valoare mult mai mare”, interviu

Teatrul „Nottara” deschide anul teatral cu un spectacol de Alexander Hausvater, reportaj

„Să fim atenți cum construim prezentul!”, cronică de teatru

Turneul Teatrului Național din Chișinău la București, cronică de teatru

Matei Vișniec: „Fiecare fapt divers are un fel de etaj metafizic”, interviu

Sânziana Stoican: „Caut locul și oamenii cu care să spunem ceva prin spectacolele noastre”, interviu

Teatrul Național din București – între Centenarul Dada și Anul Shakespeare

În retortele trăirii: „Respiră” la Teatrul „Anton Pann” din Râmnicu Vâlcea, cronică de teatru

Teatru la Arhiepiscopia Râmnicului – interviu cu Doina Migleczi

Lucian Sabados: „Am adus întotdeauna la București spectacolele pe care le consider reprezentative”, interviu

Curajul de a-ţi asuma alteritatea: „Eu, Oblio” la Teatrul „Ţăndărică”cronică de teatru

În căutarea „Omului aproximativ”, cronică de teatru

Teatrul la Gala Premiilor Radio România Cultural

Debutul în teatru al regizorului Radu Jude, cronică de teatru

Concursul New Drama prinde contur scenic: „Umbre” la Teatrul Excelsior, cronică de teatru

Doru Mareș despre Festivalul Internațional al Recitalurilor Dramatice „Valentin Silvestru”, interviu

Laura Vlad: „Din dorința de schimbare, putem deveni avizi de putere”, interviu

Deschiderea Festivalului Internațional Shakespeare Craiova, 2016, reportaj

Agenda Festivalului Shakespeare (1) 

Agenda Festivalului Shakespeare (2) 

Agenda Festivalului Shakespeare (3) 

Agenda Festivalului Shakespeare (4)

La Teatrul Național din Timișoara – o stagiune sub semnul diversității

Ada Lupu: „Teatrul este cea mai bună formă de a intra repede în hainele timpului”, interviu

Trupa de teatru școlar NIL la 20 de ani de existență, interviu cu Lucian Vărșăndan

„Oameni obișnuiți” deschide seria premierelor de primăvară la Teatrul Național „Radu Stanca” din Sibiu, interviu cu actrița Ofelia Popii

Sub zodie orădeană: Gala UNITER în 2016

Liceenii au dat… relief pasiunii pentru teatru, cronică de festival

Călin Mocanu: „Festivalul «Teatru, stradă și copil» – puncte forte pe harta culturală a Capitalei, interviu

Actorul Bálasz Attila despre Festivalul Euroregional de Teatru Timișoara, interviu

Mc Ranin: „Tema Festivalului «Babel» 2016 este corpul”, interviu

Sfârşit de partidă pentru un strălucit… început, cronică de teatru

Arhiva rubricii Cronică de festival – 6 cronici despre Festivalul Internațional de teatru de La Sibiu, ediția 2016

„Povestea alfabetului”, un dar la începutul vacanței, cronică de teatru radiofonic

Paul Chiribuță: „Festivalul Internațional al Școlilor de Teatru de la Suceava, o mare sărbătoare a teatrului studențesc european”, interviu

O probă de maturitate: „Incendii” de Wajdi Mouawad, la „Bulandra”, cronică de teatru

Gáspárik Attila: „Într-un teatru național, valorile trebuie păstrate, dar regândite”, interviu

Startul festivalurilor autumnale se dă anul acesta la Timişoara

La Teatrul „Tony Bulandra” din Târgoviște, Shakespeare – o continuă aventură spirituală, cronică de teatru

Miklós Bács: „La Gala HOP, aș vrea să văd actori care să-și clarifice poziția de artiști independenți, creativi”, interviu

„Teatrul și frica”, cronică de carte

Cazul „Nottara”: Final fericit pentru un nou început

UnTeatru. Povestea merge mai departe, cronică de festival

Simplitate și adâncime, cronică de teatru radiofonic

Chris Simion: „În teatrul independent, experiment înseamnă laborator”, interviu

„Călătorie dansantă” alături de Cosmin Manolescu

O celebrare marca UNDERCLOUD, cronică de festival

Arhiva Gala HOP

Festivalul Internațional de Teatru de la Oradea, 2016, interviu cu Victoria Balint

Poveste despre tatăl meu, cronică de teatru

Daniel Vulcu: Scena orădeană la o nouă întâlnire cu Victor Ioan Frunză, interviu

În căutarea autorului, la Întâlnirile Internaționale de la Cluj, cronică de festival

Viorica Samson Manea despre regizorul Aureliu Manea, interviu

Vlad Cristache: „«Suflete moarte» de Gogol, un roman de mare actualitate”, interviu

Citiți-ne, poftiți la teatru!

Teatrul Municipal „Matei Vișniec” din Suceava – anul 1, interviu cu Carmen Veronica Steiciuc

Dedicație cu dragoste: Miriam Răducanu, cronică de festival

Maria Zărnescu: „Un festival este un creuzet alchimic”, interviu

Regia românească, de la act de interpretare la practici colaborative, cronică de carte

Deschiderea primului teatru țigănesc din România, interviu cu Mario Grosu

Eliza Noemi Judeu: „Remodelarea trupei Teatrului «Bacovia» din Bacău este obiectivul meu major”, interviu

În oglinda sufletului, cronică de teatru

Liviu Timuș: „Tinerii actori, acești copii ai unui Dumnezeu mai sărac, trebuie ajutați”, interviu

Helmut Stürmer a primit Premiul „Vlad Mugur” la Festivalul „Interferențe”

Festivalul „Interferențe” a împlinit zece ani, interviu cu Tompa Gábor

Emil Boroghină despre Anul „Shakespeare – 400” în România, interviu

Bucurie și speranțe redeșteptate

Caruselul premierelor la Teatrul Național din Cluj-Napoca, interviu cu Ștefana Pop Curșeu

S-a născut un autor dramatic, reportaj

Anul 400. Shakespeare trăiește!

Centrul Independent Coregrafic LINOTIP lansează primele spectacole, interviu

Vlad Cristache: ”Deșteptarea primăverii” de Frank Wedekind este poate cel mai important text despre adolescență din dramaturgia universală, interviu

Alexandru Mâzgăreanu: ”«Somnambulism» este o metaforă care se referă la o întreagă societate”, interviu

Adrian Roman: ”«Yen», un spectacol pe o temă provocatoare”, interviu

Controversa de la Valladolid… a ajuns la Timișoara, cronică de teatru

”Întâlniri la arlechin”, cronică de carte

O cronică a Teatrului Național ”Mihai Eminescu” din Chișinău, în deschiderea celei de-a 95-a stagiuni, cronică de carte

Regizorul Mc Ranin despre spectacolul ”Mofturile lui nenea Iancu”, interviu

Alexandru Boureanu: ”În ultimul timp, repertoriul Teatrului Național «Marin Sorescu» din Craiova este bazat pe tineri regizori”, interviu

Doru Mareș despre noua ediție a Festivalului Internațional al Recitalurilor Dramatice ”Bacău Fest-Monodrame”, interviu

Lucian Vărșăndan: ”«Antigona» de Bertolt Brecht, un spectacol, sper, cu viață lungă”, interviu

Bacău Fest-Monodrame – un festival în evoluţie, cronică de festival

Codruța Popov: ”Identitatea, un subiect pe care istoria ne forțează să-l repunem în discuție”, interviu

Mc Ranin: ”Obligația unui om de cultură este de a crea un Babel al înțelegerii”, interviu

FITS 2017, cronici de festival

Ovidiu a fost omagiat în Festivalul Internațional de Teatru ”Miturile cetății”, cronică de festival

Showcase: Tineri regizori, cronică de festival

Doina Lupu despre Gala HOP 2017, interviu

”Eine Kleine Nacht Musik. O metaforă”, cronică de teatru

Fete/Băieți, cronică de teatru

Chris Simion: ”Festivalul «Undercloud» este o inițiativă de susținere și promovare a teatrului independent”, interviu

Să nu admitem!

Alexandru Colpacci: ”Mi-am pus foarte des întrebarea cum evoluează commedia dell’arte în timpul nostru”

Festivalul Internațional de Teatru de la Oradea (FITO): Privire înainte, cronică de festival

Ștefana Pop-Curșeu despre expoziția ”Extremele cărții”, interviu

„Teatrul: intrigă și iubire”, cronică de carte

Matei Vișniec și chipurile lumii, cronică de festival

Bambi a venit la… Țăndărică, cronică de teatru

Eliza Noemi Judeu: ”M-a atras în primul rând tipul de limbaj abordat de Matei Vișniec în «Țara lui Gufi»”, interviu

Teatrul ”Nottara” – ”100 de ani împreună”, cronică de teatru

Ziua porților deschise la Teatrul de Artă din București

Festivalul Național de Teatru și lumea (artistică), cronică de festival

”Visul unei nopți de iarnă” – o nouă premieră la TVR, cronică de teatru tv

Radu Afrim revine pe scena de la Piatra Neamț, cronică de teatru

logo revista teatrala radio

Vezi și: Arhiva rubricii Interviu

costintuchilaINTERVIUcaragiale,constantin chiriac,Dănilă Prepeleac,Gabi Popescu,geo saizescu,interviu rtr,ion creangă,mariana ciolan,mariana mihuț,scufița roșie,teatrul ariel ramnicu valcea,victor rebengiuc
Interviu realizat de MARIANA CIOLAN Din anul 2017 Teatrul Municipal ”Ariel” din Râmnicu Vâlcea are un nou manager, în persoana unuia dintre cei mai apreciați actori ai orașului, cu o bogată și onorantă carte de vizită: Gabi Popescu. Între 1985 și 1989 a făcut parte din trupa Teatrului Popular, unul...