de MARIANA CIOLAN

gala uniter 2018

Teatrul înseamnă efemeritate prin natura lui, dar și durabilitate prin ceea ce dăltuiește în memoria fiecăruia și a colectivității. Pentru cea de-a 26 Gală UNITER aceste două atribute s-au împletit de o manieră aparte. Gala a avut loc într-un teatru conceput și construit pentru acea singură seară. La vedere, în inima Cetății Alba Iulia, cu o febrilitate de furnicuțe harnice a echipelor de constructori și a celor din departamentele menite să asigure sonorizarea, eclerajul etc… Cu toții, vegheați de mica și mereu eficienta echipă UNITER, la fel de atentă față de nevoile fiecărui compartiment al acestui edificiu insolit, ca și față de toți invitații la ceremonia acordării premiilor pentru anul teatral 2017, de la nominalizați și laureați și înaltele fețe ale localnicilor, mirene sau bisericești, până la membrii presei. Și super… vegheați, ca să zicem așa, cu o mare implicare, de către doamna Aura Corbeanu, vicepreședintele UNITER. Un teatru cu pereții transparenți a devenit parte din peisajul vechii cetăți, un teatru în apropierea clădirii unde s-a semnat actul înfăptuirii Marii Unirii pe care o celebrăm anul acesta la Centenar. Sub semnul căruia a stat și Gala. Un teatru care s-a lăsat într-un fel metaforic invadat de toată acea istorie încărcată de semnificații, nu doar decor de piatră, ci imbold arzător pentru cuget. Pavilionul acela transparent de forma unui templu antic a marcat la rându-i acel loc de intersecție pentru istorie, ca un însemn sacru al teatrului – suport și ”spațiu” privilegiat al limbii române, cum îl numea președintele UNITER, domnul Ion Caramitru, în seara acestei sărbători unice a teatrului românesc pentru care și anul acesta a fost un amfitrion excepțional. Prin pereții pavilionului, în jocul de lumini impus și de exigențele unei elaborate transmisii tv, imaginea scenei-podium se îmbogățea exponențial cu priveliștea celor două catedrale în a căror imediată vecinătate a fost instalată. Pentru emoția ce a putut fi provocată de aspectul acesta inedit, pe care am împărtășit-o sub luminile reflectoarelor amestecate cu priveliștea lunii, pentru aceea trăită de localnicii care au venit să vadă pavilionul și înainte și după gongul Galei, ce a putut fi urmărită, de altfel, pe un ecran uriaș instalat în piațeta din apropiere, aceea cu statuia lui Mihai Viteazul, pentru regalul miilor de privitori pe canalele media care au transmis live Gala din acest an, și bineînțeles pentru valoarea în plan simbolic pe care și-a apropiat-o curajoasa construcție care a trecut cu bine și proba unei ploi năvalnice și aria neîncrederii unora, se cuvine să exprimăm aprecieri pentru staff-ul UNITER care a avut gândul acestei integrări în peisajul de suflet al neamului și deopotrivă pentru efortul municipalității Alba Iulia care a sprijinit-o. Prin reprezentanți ei la vârf, aflați în seara Galei și în sală și cu câte un cuvânt scurt, dar cuprinzător de sensuri pe scenă. Gala de acum a avut o măreție aparte. S-a pășit cum este obiceiul pe covorul roșu, iar amfitrionului i s-a făcut o primire solemnă cu o ”gardă” simbolică trimițând la istorie dar și la ceremonialul slujit prin excelență de arta teatrului, fiecare invitat a onorat momentul prin straie sărbătorești, cum se cuvine, dar mulți au prins la piept și cocardele tricolore primite deodată cu caietul-program. Momentele emoționante petrecute pe scenă au făcut și acum sarea și piperul acestei ceremonii, ele se cunosc, asemenea laureaților. Aș vrea să adaug doar că dacă un plus de frison aparte s-a simțite la gala din acest an, faptul se datorează și ”acompaniamentului” în sensurile cele mai generoase cu putință, asigurat cu profesionalism și veritabil har de către artistul unic care este Marius Mihalache împreună cu band-ul său admirat în toată lumea. Alături de ei, ne-am bucurat în clipele de respiro muzical de revederea unui mare prieten al galei care este Nicu Alifantis ori de zicerea cu suflet a lui Ion Bocșa, ca prin partea locului. Și a mai adus o tușă specială acel fundal în „ape” vălurite ca un ecou luminos pentru scena ce căpăta astfel o amploare deosebită, scenograf fiind și acum Cosmin Ardeleanu.

covorul-rosu

Legătura Galei cu Alba Iulia (întotdeauna au existat conexiuni cu viața teatrelor și a orașelor unde a fost găzduită manifestarea în ultimii câțiva ani) a fost potențată prin asocierea ei cu momentul inaugural al festivalului ”Povești”, organizat de Teatrul ”Prichindel”, anul acesta co-organizator al Galei împreună cu Primăria Municipiului Alba Iulia și Consiliul Județean Alba. Ocrotit de instanțele locale, festivalul, ajuns acum un brand cultural al urbei, devine anul acesta o… poveste ce înalță într-un fel pe o altă culme visul și ambițiile inițiatoarei acestuia, Ioana Bogățan, managerul Teatrului ”Prichindel”, o zonă care impune însă noi rigori și elanuri pe mai de parte. Festivalul care a adunat în cununa celor douăsprezece ediții de până acum un palmares care include un număr impresionant de creatori valoroși nu doar din teatrul pentru copii și tineret, ci mulți dintre slujitorii celor mai importante trupe dramatice ale țării, se înscrie la rândul lui , acum cu prilejul celei de-a treisprezecea ediții, în cartea laureaților UNITER prin Premiul special acordat în seara galei UNITER 2018 actriței-manager Ioana Bogățan.

3-regele-moare-flgh8961

”Regele moare” de Eugène Ionesco, Teatrul Național din București

Mai mult, câțiva dintre aceia care au dat strălucire galei de anul acesta, au rămas în oraș și au putut fi văzuți, în carne și oase cum se spune, și în dimensiunea lor de minunați artiști de către publicul iubitor de teatru. Este cazul monștrilor sacri Mariana Mihuț și Victor Rebengiuc, încununați și în acest an cu Premiul UNITER pentru cea mai bună actriță și, respectiv, cel mai bun actor, pentru evoluția lor memorabilă din spectacolul cu ”Regele moare”, producție a Teatrului Național din București prezentată pe scena festivalului ”Povești”, sau al genialului actor Horațiu Mălăele, proaspăt încununat cu Premiul de excelență, prezent în acest festival cu un spectacol… ” marca Horațiu” și o lansare de carte nu mai puțin originală. ”cu și… despre Horațiu”. Criticul român de talie internațională George Banu, invitat de marcă al Galei și în acest an, a fost în perimetrul de spirit al aceluiași festival într-un dialog despre ”Teatrul și spiritul timpului” cu Marina Constantinescu, apreciat realizator tv și critic de teatru, director artistic al Festivalului Național de Teatru de mai multe ori, aceea căreia în gala de la Alba Iulia i-a revenit Premiul președintelui UNITER. În zilele festivalului (7–13 mai) prind un contur aievea pentru publicul din Alba Iulia realizări artistice ale unui Alexandru Dabija, premiat acum pentru întreaga activitate regizorală, invitat în festival cu spectacolul ”N-ai tu treabă”, montat la Teatrul Act, din distribuție făcând parte însuși Marcel Iureș, întemeietorul acestui teatru particular cu evoluție exemplară, parcă aproape coborând din miezul galei unde a fost în juriu, a acordat premii pe podiumul ei sărbătoresc, acordând, ca și ceilalți uriași actori menționați mai sus, și câte un autograf reverențios și discret solicitat în pauzele ceremoniei din cetatea Alba Iulia.

Un alt laureat al galei de anul acesta, pentru teatru radiofonic, regizorul Gavriil Pinte a fost prezent în programul festivalului cu spectacolul pentru copii ”Harap Alb” (Teatrul Gong). Publicului i s-a oferit deopotrivă șansa întâlnirii și altor producții cum sunt ”Și negru și alb și gri” de la Teatrul Metropolis, cu actrița Natalia Călin, nominalizată pentru partitura de aici la premiul pentru rol secundar , dar și ”Don Juan” de la Teatrul de Comedie din București, cu Liviu Pintileasa în rolul Sganarelle, nominalizat tot pentru rol secundar, sau ”Ce zile frumoase”, prezentat de studenții-actori de la Universitatea din Târgu Mureș, care a primit acum la Gală un Premiul special. În sfârșit, dar nu în cele din urmă, ca un regal de spirit, pe toată durata festivalului, acesta rămâne străjuit de două expoziții de fotografii realizate de FNT, una dedicată Marianei Mihuț, cealaltă lui Gigi Căciuleanu. Ultima însoțită în programul festivalului de un moment prezentat de Compania Gigi Căciuleanu și de lansarea unui album-foto dedicat acestui artist nepereche, album realizat de reputatul critic de teatru Ludmila Patlanjoglu, președinta juriului de selecție UNITER și anul acesta. Lansarea acestui album intitulat ”Gigi Căciuleanu. Omul dans” (Editura Nemira) face parte, de altfel, dintr-un program național traversând mai multe festivaluri și centre culturale importante care în data de 17 mai cuprinde și Bucureștiul.

public in pavilion

Nu știm dacă se va putea repeta curând experiența unei legături atât de bogate, nemijlocite între artiștii nominalizați și premiați ai galei și un oraș care o găzduiește, precum între 7 și 13 mai la Alba Iulia, în anul Centenarului Unirii, când deviza a fost ”Gala premiilor UNITER unește teatrul”. Cert este că într-adevăr o sărbătoare a întregului nostru teatru a fost simțită din plin prin fibra iubitorilor acestei arte care reușește să fie mereu aproape de om.

logo-revista-teatrala-radioCronici, reportaje și interviuri de Mariana Ciolan:

Pălăria florentină

„Solitaritate”, un strigăt contemporan

„Blackbird” la UnTeatrumariana ciolan

Teatrul Tineretului în turneu la Bucureşti

„Titanic Vals” deschide anul teatral la „Odeon”

„Construim poduri, trecem graniţe”…

Sincronism european, cronică la spectacolul O poveste ciudată cu un câine la miezul nopţii

Strălucire și sens, cronică la spectacolul Cabaret

Lucian Vărșăndan: „Creșterea trupei Teatrului German din Timișoara este principalul nostru obiectiv”

Annie Muscă: „O lună dedicată unei actrițe inconfundabile”

Spre lumea largă… 

Shakespeare al tuturor

Cei doi Richard…

FITS 2014. Flash – Începutul

FITS 2014. Flash – Orașul pe scenă

FITS 2014. Flash – Omul-spectacol

FITS 2014. Flash. Bursa de spectacole – construind viitorul

Amintiri cu actori, amintiri despre actori: George Constantin

Annie Muscă – biograful și personajele sale

Mircea Cornișteanu: „Robert Wilson vorbește o altă limbă teatrală, pe care nici noi, nici alții nu o cunoaștem”

Eveniment: „Rinocerii” la Teatrul Naţional din Craiova

Saviana Stănescu pe scena Teatrului Odeon – interviu

Festivalul Internaţional de Teatru de la Oradea se deschide cu „Muzicanţii din Bremen”

Orădenii în festival

Premieră la Întâlnirile Internaționale de la Cluj-Napoca

Moartea pentru patrie sau râsu-plânsu… la bloc

Pledoarie pentru teatru

Aniversare Ștefan Mihăilescu-Brăila

Aniversarea a 10 de ani de audiții la Majestic

Bocsárdi László: „Dacă un spectacol de astăzi este și poetic, nu se strică teatrul”, interviu

Aura Corbeanu: „«Clipe de viață», un omagiu adus de artiști importanți din România colegilor lor”, interviu

„Adunarea păsărilor” la Teatrul „Țăndărică”

La Teatrul Excelsior, in focus: tinerii, cronică de teatru

Lucian Vărșăndan: „«Bremen», un spectacol în viziune ludică”, interviu

Constantin Chiriac: „Noi suntem aici pentru dialog”, reportaj

Școlile și academiile de teatru împreună, cronică de festival

Un spectacol-eveniment: „Dialog imaginar cu Anton Pann” de Pușa Roth

Ecouri FITS 2015, cronică de festival

Spectacolul-lectură la Teatrul „Nottara” – interviu cu Mădălina Negrea

Doina Lupu: „Gala Tânărului Actor – HOP 2015, o ediție cu multe noutăți”, interviu

Mircea M. Ionescu: „Există dramaturgie română. Trebuie doar să fie citită”, interviu

Luminița Puiuleț despre „Antisocial” și alte proiecte teatrale ale studenților sibieni

Alexandru Darie: „«The Bach Files», o poveste despre iubire și căutarea de sine”, interviu

Gala Tânărului Actor HOP în primele zile, reportaj

În căutarea actoriei în stare pură…, cronică de teatru

Festivalul de Teatru Scurt 2015, o ediție atipică, cronică de teatru

„Mai tare decât moartea e iubirea”, recital Emil Boroghină la Tel Aviv, interviu

Lucian Vărșăndan despre „Fuchsiada”, interviu

Petru Hadârcă: „Ne propunem să continuăm proiectul de teatru românesc pe ambele maluri ale Prutului”, interviu

„Omul din La Mancha” – celebrare pe scena FITO, interviu cu actorul Daniel Vulcu

Tragos – „un festival al iubirii de teatru”, interviu cu criticul de teatru Doru Mareș

Festivalul Tânăr de la Sibiu, interviu cu Adrian Tibu

Festivalul Internațional de Teatru pentru Publicul Tânăr Iași își onorează titlul de festival european, interviu cu Oltița Cîntec

Tudor Lucanu: „Îmi plac poveștile care să mă emoționeze mai întâi pe mine”, interviu

Liviu Timuș: „Teatrul a prins din nou viață, interviu

Festivalul Național de Teatru – în jurul scenei, cronică de teatru

La Teatrul „Nottara”, plăcerea lecturii continuă, cronică de teatru

Trupa Arcadia – două spectacole, două festivaluri, cronică de teatru

„Omul care mânca lumea” la Teatrul de Artă, cronică de teatru

George Albert Costea: „Un gen inedit deocamdată pentru Craiova”, interviu

Claudiu Goga: „«Dansând în noapte» este un spectacol care propune un stil”

Teatrul „Sică Alexandrescu” din Brașov – scenă a dramaturgiei contemporane, cronică de festival

Aplauze pentru Lena… la București, cronică de teatru

Trupa românească permanentă din Oradea a împlinit 60 de ani!, cronică de teatru

Lucian Vărșăndan: „Spectacolul «De fapt e frumos» aduce în prim-plan o realitate specifică oamenilor tineri, dar nu numai lor”, interviu

Alexandru Gherman: Proiecte de film și teatru, interviu

Trupa Osonó încheie anul 2015 cu două reprezentaţii la Sfântu Gheorghe, interviu cu actorul și regizorul Fazakas Misi

În căutarea… anului dispărut, cronică de teatru

Vlad Cristache: „Învăluite în umor, problemele grave capătă o valoare mult mai mare”, interviu

Teatrul „Nottara” deschide anul teatral cu un spectacol de Alexander Hausvater, reportaj

„Să fim atenți cum construim prezentul!”, cronică de teatru

Turneul Teatrului Național din Chișinău la București, cronică de teatru

Matei Vișniec: „Fiecare fapt divers are un fel de etaj metafizic”, interviu

Sânziana Stoican: „Caut locul și oamenii cu care să spunem ceva prin spectacolele noastre”, interviu

Teatrul Național din București – între Centenarul Dada și Anul Shakespeare

În retortele trăirii: „Respiră” la Teatrul „Anton Pann” din Râmnicu Vâlcea, cronică de teatru

Teatru la Arhiepiscopia Râmnicului – interviu cu Doina Migleczi

Lucian Sabados: „Am adus întotdeauna la București spectacolele pe care le consider reprezentative”, interviu

Curajul de a-ţi asuma alteritatea: „Eu, Oblio” la Teatrul „Ţăndărică”cronică de teatru

În căutarea „Omului aproximativ”, cronică de teatru

Teatrul la Gala Premiilor Radio România Cultural

Debutul în teatru al regizorului Radu Jude, cronică de teatru

Concursul New Drama prinde contur scenic: „Umbre” la Teatrul Excelsior, cronică de teatru

Doru Mareș despre Festivalul Internațional al Recitalurilor Dramatice „Valentin Silvestru”, interviu

Laura Vlad: „Din dorința de schimbare, putem deveni avizi de putere”, interviu

Deschiderea Festivalului Internațional Shakespeare Craiova, 2016, reportaj

Agenda Festivalului Shakespeare (1) 

Agenda Festivalului Shakespeare (2) 

Agenda Festivalului Shakespeare (3) 

Agenda Festivalului Shakespeare (4)

La Teatrul Național din Timișoara – o stagiune sub semnul diversității

Ada Lupu: „Teatrul este cea mai bună formă de a intra repede în hainele timpului”, interviu

Trupa de teatru școlar NIL la 20 de ani de existență, interviu cu Lucian Vărșăndan

„Oameni obișnuiți” deschide seria premierelor de primăvară la Teatrul Național „Radu Stanca” din Sibiu, interviu cu actrița Ofelia Popii

Sub zodie orădeană: Gala UNITER în 2016

Liceenii au dat… relief pasiunii pentru teatru, cronică de festival

Călin Mocanu: „Festivalul «Teatru, stradă și copil» – puncte forte pe harta culturală a Capitalei, interviu

Actorul Bálasz Attila despre Festivalul Euroregional de Teatru Timișoara, interviu

Mc Ranin: „Tema Festivalului «Babel» 2016 este corpul”, interviu

Sfârşit de partidă pentru un strălucit… început, cronică de teatru

Arhiva rubricii Cronică de festival – 6 cronici despre Festivalul Internațional de teatru de La Sibiu, ediția 2016

„Povestea alfabetului”, un dar la începutul vacanței, cronică de teatru radiofonic

Paul Chiribuță: „Festivalul Internațional al Școlilor de Teatru de la Suceava, o mare sărbătoare a teatrului studențesc european”, interviu

O probă de maturitate: „Incendii” de Wajdi Mouawad, la „Bulandra”, cronică de teatru

Gáspárik Attila: „Într-un teatru național, valorile trebuie păstrate, dar regândite”, interviu

Startul festivalurilor autumnale se dă anul acesta la Timişoara

La Teatrul „Tony Bulandra” din Târgoviște, Shakespeare – o continuă aventură spirituală, cronică de teatru

Miklós Bács: „La Gala HOP, aș vrea să văd actori care să-și clarifice poziția de artiști independenți, creativi”, interviu

„Teatrul și frica”, cronică de carte

Cazul „Nottara”: Final fericit pentru un nou început

UnTeatru. Povestea merge mai departe, cronică de festival

Simplitate și adâncime, cronică de teatru radiofonic

Chris Simion: „În teatrul independent, experiment înseamnă laborator”, interviu

„Călătorie dansantă” alături de Cosmin Manolescu

O celebrare marca UNDERCLOUD, cronică de festival

Arhiva Gala HOP

Festivalul Internațional de Teatru de la Oradea, 2016, interviu cu Victoria Balint

Poveste despre tatăl meu, cronică de teatru

Daniel Vulcu: Scena orădeană la o nouă întâlnire cu Victor Ioan Frunză, interviu

În căutarea autorului, la Întâlnirile Internaționale de la Cluj, cronică de festival

Viorica Samson Manea despre regizorul Aureliu Manea, interviu

Vlad Cristache: „«Suflete moarte» de Gogol, un roman de mare actualitate”, interviu

Citiți-ne, poftiți la teatru!

Teatrul Municipal „Matei Vișniec” din Suceava – anul 1, interviu cu Carmen Veronica Steiciuc

Dedicație cu dragoste: Miriam Răducanu, cronică de festival

Maria Zărnescu: „Un festival este un creuzet alchimic”, interviu

Regia românească, de la act de interpretare la practici colaborative, cronică de carte

Deschiderea primului teatru țigănesc din România, interviu cu Mario Grosu

Eliza Noemi Judeu: „Remodelarea trupei Teatrului «Bacovia» din Bacău este obiectivul meu major”, interviu

În oglinda sufletului, cronică de teatru

Liviu Timuș: „Tinerii actori, acești copii ai unui Dumnezeu mai sărac, trebuie ajutați”, interviu

Helmut Stürmer a primit Premiul „Vlad Mugur” la Festivalul „Interferențe”

Festivalul „Interferențe” a împlinit zece ani, interviu cu Tompa Gábor

Emil Boroghină despre Anul „Shakespeare – 400” în România, interviu

Bucurie și speranțe redeșteptate

Caruselul premierelor la Teatrul Național din Cluj-Napoca, interviu cu Ștefana Pop Curșeu

S-a născut un autor dramatic, reportaj

Anul 400. Shakespeare trăiește!

Centrul Independent Coregrafic LINOTIP lansează primele spectacole, interviu

Vlad Cristache: ”Deșteptarea primăverii” de Frank Wedekind este poate cel mai important text despre adolescență din dramaturgia universală, interviu

Alexandru Mâzgăreanu: ”«Somnambulism» este o metaforă care se referă la o întreagă societate”, interviu

Adrian Roman: ”«Yen», un spectacol pe o temă provocatoare”, interviu

Controversa de la Valladolid… a ajuns la Timișoara, cronică de teatru

”Întâlniri la arlechin”, cronică de carte

O cronică a Teatrului Național ”Mihai Eminescu” din Chișinău, în deschiderea celei de-a 95-a stagiuni, cronică de carte

Regizorul Mc Ranin despre spectacolul ”Mofturile lui nenea Iancu”, interviu

Alexandru Boureanu: ”În ultimul timp, repertoriul Teatrului Național «Marin Sorescu» din Craiova este bazat pe tineri regizori”, interviu

Doru Mareș despre noua ediție a Festivalului Internațional al Recitalurilor Dramatice ”Bacău Fest-Monodrame”, interviu

Lucian Vărșăndan: ”«Antigona» de Bertolt Brecht, un spectacol, sper, cu viață lungă”, interviu

Bacău Fest-Monodrame – un festival în evoluţie, cronică de festival

Codruța Popov: ”Identitatea, un subiect pe care istoria ne forțează să-l repunem în discuție”, interviu

Mc Ranin: ”Obligația unui om de cultură este de a crea un Babel al înțelegerii”, interviu

FITS 2017, cronici de festival

Ovidiu a fost omagiat în Festivalul Internațional de Teatru ”Miturile cetății”, cronică de festival

Showcase: Tineri regizori, cronică de festival

Doina Lupu despre Gala HOP 2017, interviu

”Eine Kleine Nacht Musik. O metaforă”, cronică de teatru

Fete/Băieți, cronică de teatru

Chris Simion: ”Festivalul «Undercloud» este o inițiativă de susținere și promovare a teatrului independent”, interviu

Să nu admitem!

Alexandru Colpacci: ”Mi-am pus foarte des întrebarea cum evoluează commedia dell’arte în timpul nostru”

Festivalul Internațional de Teatru de la Oradea (FITO): Privire înainte, cronică de festival

Ștefana Pop-Curșeu despre expoziția ”Extremele cărții”, interviu

„Teatrul: intrigă și iubire”, cronică de carte

Matei Vișniec și chipurile lumii, cronică de festival

Bambi a venit la… Țăndărică, cronică de teatru

Eliza Noemi Judeu: ”M-a atras în primul rând tipul de limbaj abordat de Matei Vișniec în «Țara lui Gufi»”, interviu

Teatrul ”Nottara” – ”100 de ani împreună”, cronică de teatru

Ziua porților deschise la Teatrul de Artă din București

Festivalul Național de Teatru și lumea (artistică), cronică de festival

”Visul unei nopți de iarnă” – o nouă premieră la TVR, cronică de teatru tv

Radu Afrim revine pe scena de la Piatra Neamț, cronică de teatru

Gabi Popescu: ”Dorința mea legitimă este ca despre Teatrul Municipal «Ariel» să se vorbească în curând ca despre un teatru de artă”, interviu

”Împăratul muștelor”, un demers artistic binevenit la Teatrul ”Excelsior”, cronică de teatru

Caruselul vieții, cronică de teatru

Moștenirea lui Cristian Munteanu

Mc Ranin: ”Obiectivul meu este fericirea spectatorului și a artistului”, interviu

Alexandru Mâzgăreanu: ”«Tartuffe» în cheie modernă”, interviu

Moștenirea Löwendal

Doru Mareș despre festivalul ”Bacău Fest Monodrame” 2018, interviu

Scena.ro – la 10 ani de la înființare

Aplauze pentru Emil Boroghină, cronică de festival

Craiova în festival

logo revista teatrala radio

Vezi și: Arhiva rubricii Cronică de festival

Arhiva rubricii Cronica de teatru

costintuchilaPREMIIAlba Iulia,mariana ciolan,mariana mihut si victor rebengiuc,premii uniter 2017,UNITER,victor rebengiuc
de MARIANA CIOLAN Teatrul înseamnă efemeritate prin natura lui, dar și durabilitate prin ceea ce dăltuiește în memoria fiecăruia și a colectivității. Pentru cea de-a 26 Gală UNITER aceste două atribute s-au împletit de o manieră aparte. Gala a avut loc într-un teatru conceput și construit pentru acea singură seară....